تعمیرات و خدمات تخصصی تفنگ

با در نظر داشتن اینکه بسیاری از خدمات و تنظیمات و عیب یابی انواع تفنگ بادی فنری و پی سی پی لازمه داشتن لوازم و تخصص است ،  ما با توجه به نیاز شما در فروشگاه بسیاری از خدمات را همراه با گارانتی ارائه می دهیم :

خدمات تعمیرات تفنگ :

با توجه به استفاده مداوم از تفنگ بسیاری از قطعات مصرفی آن فرسوده می شود و لازم است تعویض یا تعمیر شود فروشگاه ما با توجه به نوع و مدل تفنگ خدمات تعمیر یا تعویض قطعات را ( با گارانتی ) با هماهنگی صاحب کالا انجام می دهد .

کرنوگرافی تفنگ :

در فروشگاه ما به وسیله دستگاه کرنوگراف که به تلفن همراه هم وصل می شود با توجه به وزن ساچمه، ژول تفنگ را تخمین زده می شود . بنابراین شما با اطلاع از مشخصات تفنگ خود می توانید ساچمه مناسب را تهیه فرمایید تا تیراندازی پر قدرت و حرفه ای را تجربه کنید .

تنظیم دوربین بر روی تفنگ :

شما برای یک تیراندازی دقیق علاوه بر یک تفنگ پر قدرت نیاز به یک دوربین متناسب با آن دارید تا بتوانید تخمین دقیقی از هدف داشته باشید .

در همین خصوص در فروشگاه ما با تنظیم دوربین تفنگ ( بعضی از تفنگ ها در تیراندازی دارای لگد هستند و امکان دارد تنظیم دوربین مشکل باشد ) بر روی پایه ، در جهت چپ و راست به بهتر نشانه گیری شما در تیراندازی انجام می شود .