قوانین و شرایط مرجوع کردن کالا :

مشتریان محترم در صورت دریافت مرسوله فقط درمدت زمان ۲۴ ساعت از دریافت کالا فرصت دارید ، اگر از نظر ظاهری و اقلام همراه کالا با مندرجات در سایت مغایرت وجود داشت.

طی هماهنگی با فروشگاه در جهت رفع و رسیدگی به مورد به وجود آمده اقدام نمایید .

شرایط مرجوعی کالا 7 روز اززمان خرید همراه با فاکتور خرید مقدور می باشد، در صورت چک شدن کالا توسط همکاران ما در فروشگاه و در صورت صحت و سلامت کالا( با جعبه و تمامی متعلقات ) مبلغ پرداختی مرجوع می شود ( بعد از مهلت 7 روز در تهران و شهرستان هزینه ارسال کالای مرجوعی به عهده خریدار است ).

در صورت مفقود شدن فاکتور می توانید برای پرینت مجدد فاکتور از طریق پنل کاربری در سایت به فاکتور دسترسی داشته باشید و شماره پیگیری واریزی و تاریخ و مبلغ دقیق واریزی را ضمیمه فرمایید تا در صورت لزوم برای فروشگاه ارسال نمایید .

در صورتی که به کالا در زمان حمل و نقل آسیب وارد شده باشد یا مشکل فیزیکی آن مورد تایید فروشگاه باشد هزینه مرجوعی به عهده فروشگاه است اما در صورت تایید نشدن هزینه ارسال به عهده مشتری است .

نحوه ارسال کالا برای مشتریان :

با توجه به آسیب پذیر بودن اکثر محموله های ارسالی، کالا ها در جعبه با لایه های محافظتی پلاستیکی برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب احتمالی در زمان تحویل ارسال می شود .

لازم به ذکر است زمان تحویل کالا در سراسر ایران با در نظر گرفتن شرایط جوی و شرایط تردد حداکثر طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست شما خواهد رسید ( شایان توجه است در زمان ایام تعطیلات رسمی و زمان های پر ترافیک کاری مانند پایان سال یا زمان حراج فصل ممکن است مدت زمان تحویل مرسولات طولانی تر شود بنابراین پیشاپیش از صبوری شما بابت تاخیر احتمالی ما برای تحویل کالا کمال تشکر را داریم ).

نحوه تحویل کالا در تهران و حومه :

امکان ارسال کالا برای سفارشات قبل از ساعت 3 برای مشتریان عزیز ساکن تهران در همان روز وهمچنین روزهای آینده برای مشتریان عزیز ساکن حومه تهران و سفارشات بعد از ساعت 3 ارسال برای روز آتی امکان پذیر می شود.

نحوه ارسال کالا به شهرستان :

کلیه محصولات بین ۱ الی ۳ روز کاری توسط شرکت های باربری ترمینال ها و شرکت های باربری ( تیپاکس – کالارسان و … ) به صورت پسکرایه ارسال خواهد شد (یعنی هزینه ارسال کالا برای شهرستان ، توسط مشتری در مقصد پرداخت می شود که با توجه به وزن و مقصد متفاوت است )  .